Klient
Common Materace
Założenia projektu
Plan był taki, aby rozchulać sprzedaż i przenieść część przychodów do sklepu internetowego z popularnych marketplaceów. Współpraca z Kasią z Common rozpoczęła się zatem od odświeżenia wyglądu sklepu. Następnie wdrożyliśmy nową strategię, która zakładała zmianę modelu pozycjonowania sklepu oraz rozpoczęcie działań w ramach Google Ads. Zajęliśmy się również profilem sklepu na Facebooku, tworząc angażujące treści i ożywiając go. Dopełnieniem tych wszystkich działań, były modyfikacje silnika PrestaShop, które miały na celu odzyskiwanie porzuconych koszyków oraz wzrost konwersji.
Kategorie
- Sklepy Internetowe
- SEO & SEM
- Social Media
- Marketing
- Marketing Automation
- Content Marketing
Stworzenie nowego sklepu internetowego
Pierwszy krokiem było stworzenie nowego, przyjaznego i intuicyjnego sklepu internetowego. Już tylko te działania spowodowały, że kilka dni po uruchomieniu wzrósł współczynnik konwersji.
Nowa strategia dotycząca pozycjonowania i włączenie reklam płatnych
Następnym krokiem było przygotowanie sklepu do działań SEO i SEM. Między innymi instalacja kodów śledzących Google Analytics, Google Tag Manager, Pixela oraz konfiguracja zdarzeń konwersji.
Wzrost przychodów o 210% przy jednoczesnym obniżeniu kosztów
Po rozstaniu się z poprzednią agencją marketingową, wygenerowaliśmy wzrost przychodów o 210%, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów działań marketingowych o 50%.
Obniżenie budżetu SEO, odpalenie reklam płatnych i zmiana szaty graficznej sklepu - wszystko to dzięki nowej i przemyślanej strategii działań.